چالش‌های بازاریابی نسل پنجم از دیدگاه کاتلر؛ شکاف نسلی، شکاف دیجیتال، تغییر رفتار مصرف کننده، تعامل با محیط‌ها و اطلاعات متنوع می‌باشد.

نسل پنجم بازاریابی بخاطر درک تغییرات جهانی و محلی و در دسترس قرار دادن فناوری های شبیه ساز انسانی شرایط مناسبی برای بازارایابان کسب‌وکارها ایجاد کرده است.

عدم درک بازاریابی نسل پنجم از طرف صاحبان شرکت‌ها و بازاریابان می تواند مشکلاتی را برای آن‌ها بوجود آورد که مهم‌ترین آن عبارتست از:

هدر دادن منابع
عقب افتادن از رقبا
از دست دادن اعتماد مشتری
ناتوانی در انطباق با تغییرات
ناتوانی در برآورده کردن انتظارات مشتری

چالش‌های نسل پنجم بازاریابی

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare