کینوا و ۲ راهکار جادویی برای رفع شوره سر

رفع-شوره-سر-با-کینوا

رفع شوره سر با کینوا ، یک روش درمان خانگی  بدون  عوارض و  موثر برای مقابله  با پوسته ریزی سر یا  سبوره است. استفاده از این  دانه  خوراکی هم  در برنامه  غذایی  و هم  به عنوان ماسک، تاثیری خوب  بر سلامت  و  زیبایی  مو، خصوصا  رفع  شوره سر  دارد. با ما باش تا  ۲ راهکار  حرفه‌ای  اما  ساده، برای درمان  شوره سر  را  بررسی کنیم.

با اینکه همه ما عاشق موهای سالم و براق هستیم، اما ممکن است در مسیر زندگی‌مان، گاهی دچار شوره سر شویم و  رفع این پوسته ریزی، برای ما به یک کابوس تبدیل شود. همه ما برای مقابله با شوره مو ، راه‌های مختلفی را تجربه می‌کنیم، اما رفع شوره سر با کینوا یک راه  موثر و کاملأ  طبیعی برای مقابله با آسیب‌های مو است.

اگر خشکی مو  و شوره سر داری و از دیدن  پوسته ریزی سرت،  رنج  می‌بری، به  فکر بهبود آن باش.

شوره مو  زمانی نگران کننده است که همراه با خارش، تحریک و  قرمزی پوست باشد و بدتر اینکه، موهای سر  هم مشکی باشد  و  لباس تیره  رنگ  هم پوشیده  باشیم و بخواهیم در جلسه خیلی  مهمی شرکت کنیم. چه  چهره  ناخوشایندی  از ما نشان می‌دهد!

پس  مهم است که  به  فکر  راهی برای برطرف کردن آن باشیم.

شما برای رفع شوره سر  چه  کار می‌کنید؟

با اینکه خشکی پوست  سر و پوسته ریزی،  یک  اتفاق ناخوشایند است، اما ما در مورد بهبود آن با کینوا، به نتایج خوبی رسیدیم  که  مطمعنم  شما هم  با خواندن آن شگفت زده  می‌شوید.

با ما  همراه باشید تا با  جادوی ۲  راهکار طبیعی رفع شوره سر با کینوا، آشنا شوید.

2 راهکار رفع شوره سر با کینوا

 شوره سر چیست و چطور با کینوا درمان می‌شود؟

رفع  شوره سر با  کینوا ، یک راهکار  کاملأ  طبیعی  است  که با  انجام  آن، خشکی  پوست، التهاب و خارش پوست سر بهبود پیدا می‌کند. اما  عوامل  ایجاد  شوره سر چیست؟

سبوره یا شوره سر، یک بیماری غیر واگیردار در پوست سر است که  بیشتر به علت خشکی و یا چربی زیاد  مو، با  علائمی چون  خارش  پوست، دیدن پوسته‌های سفید رنگ لای موهای سر  و  ابرو  و گاهی  التهاب و  قرمزی  پوست، همراه  است که برای  فرد مبتلا، این یک اتفاق ناخوشایندی است  و  ممکن  است  در جمع‌های دوستانه  و محیط‌های  شلوغ، باعث خجالت و  شرمندگی‌اش  شود.

استرس، بیماری، رژیم غذایی نامناسب و تغییرات آب و هوایی که بیشتر در فصل پاییز و  زمستان و با خشکی و  سرد شدن هوا  اتفاق می‌افتد، شوره سر را تشدید می‌کنند.

چگونه شوره سر  را با کینوا از بین ببریم

باید بدانید که  علاوه بر استرس، بیماری، تغییرات فصلی و  آب و هوایی، ۶ علت اصلی  وجود دارد که باعث ایجاد التهاب و شوره سر می‌شود و نیاز است که در مورد آن بیشتر مطالعه کنید؛ از جمله:

۱. چرب شدن پوست سر : قارچی به نام ” مالاسزیا ” از روغن پوست سر تغذیه می‌کند و باعث خشکی مو  و شوره سر می‌شود.

۲. خشک شدن پوست

۳. حساسیت به برخی محصولات بهداشتی و مراقبتی مو

۴. التهاب پوست سر

۵. بی‌توجهی به شستن موها و نوع شامپو

۶. بیماری‌‎های پوستی مثل اگزما

 

رفع شوره سر با کینوا

چرا کینوا برای رفع شوره سر مفید است؟

تاثیر دانه‌های رنگی کینوا بر زیبایی و سلامت مو، خصوصا رفع شوره سر، به دلیل داشتن مواد معدنی، منگنز، فسفر، کلسیم، آهن، ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است و این نشان می‌دهد که کینوا برای درمان شوره سر، فقط  یک راهکار نیست، بلکه یک معجزه، برای از بین بردن خشکی، شوره سر  و  بهبود زیبایی مو است که نباید از آن غافل شد.

کینوا، دارای گونه‌های زیادی است، اما سه نوع کینوا سفید، کینوا قرمز و کینوا سیاه، بیشتر در بین مردم، شناخته شده است. این ریز دانه‌های مغذی، دارای ۹ اسید آمینه ضروری برای بدن است که علاوه بر تقویت فولیکول‌‌ها، از ریشه مو، محافطت و  با آبرسانی به پوست سر  همزمان موهای آسیب دیده را به خوبی تغذیه می‌کند و نقش مهمی در سلامت پوست و مو به ویژه درمان شوره سر دارند.

.

کینوا نسبت به سایر غلات، لیزین بالایی دارد و  باعث رشد و تقویت مو می‌شود.

کینوا و ۲ راهکار  جادویی برای رفع شوره سر

استفاده از کینوا برای رفع شوره  سر، یک پیشنهاد دوستانه و یک تجربه موفق، برای درمان خشکی پوست سر است، که تصمیم گرفتم آن را برای شما اشتراک بگذارم، با این پیشنهاد، علاوه بر بر طرف شدن شوره سر، شما ببا مصرف کینوا ، از داشتن موهای براق و ابریشمی‌ هم  لذت خواهید برد.

اگر با رعایت بهداشت فردی، مثل شستن لباس‌ها به طور مرتب، استفاده از شامپوی مخصوص موها، کاهش استرس، ورزش و مصرف غذاهای سالم که به سلامت و زیبایی مو کمک می‌کند، باز هم با شوره سر، مواجه شدید چکار می‌کنید؟

برای از بین  بردن شوره سر به روش خانگی با کینوا ، کافی است؛ مقداری از آن را  خیس داده  و بعد از خمیر کردن، به سر بمالید. با این روش، دیگر نگران شوره سر نباشید؛ چرا که مواد مغذی چون کربوهیدرات‌های موجود در کینوا، با حفظ رطوبت پوست و مو، باعث جلوگیری از شوره سر  و مانع  خشکی مو می‌شود.

در اینجا ما ۲ راهکار ساده به شما پیشنهاد می‌دهیم که با انجام  آن، علاوه  بر بهبود شوره سر، موهای سالم  و براقی خواهید داشت.

۱. کینوا و سرکه سیب راهی  برای  حذف  شوره سر 

در این روش کاملأ طبیعی، شما  مقداری از کینوا را خیس کرده و خمیر کنید. خمیر کینوا را با سرکه  سیب، مخلوط  و  مدتی در  روی  سر نگه  دارید و بعد بشویید.

برای دیدن  نتیجه  این ماسک موی گیاهی اگر  روبروی آینه بایستید؛ علاوه  بر حذف شوره سر و بهبود خشکی مو  از تاثیر شگفت انگیز  کینوا و این ترکیب طبیعی بر موهای‌تان،شگفت زده می‌شوید.

۲.  با  کینوا و آب  شوره  مو  را درمان کنید

پودر کینوا را با آب ترکیب کنید تا خمیر یکدستی بدست بیاید؛ این ترکیب را روی سر بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه، بشویید، سپس با شامپوی متناسب با موی‌تان، موها را خوب تمیز کنید. تاثیر این روش کاملا ساده و موفق در رفع شوره سر  و سلامت مو، بی‌نظیر است.

در پایان

رفع شوره سر با کینوا  یکی از بهترین روش‌های خانگی، برای درمان خشکی مو است.
استفاده از این دانه  مغذی  علاوه بر بهبود آسیب‌های  مو ، یک راه حل ساده و  موثر برای زیبایی و سلامت مو است.

پیشنهاد ما این است که علاوه بر اصلاح  برنامه  غذایی و  قرار دادن کینوا به عنوان یک ماده مغذی در جدول برنامه  رژیمی ، از  آن به عنوان  ماسک مو  استفاده و به راحتی شوره سرتان را  کنترل کنید و  از داشتن موهای سالم و  درخشان لذت ببرید.
برای گرفتن نتیجه بهتر  می‌توانید از ما مشاوره بگیرید.

درباره زهرا باغبان

کارشناس ارتباط تصویری هستم. به عکاسی، کتابخوانی و دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مندم. فعلا در زمینه رپورتاژ خبری، تولید محتوا و سئو فعالیت دارم.

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • دسترس پذیری
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه