جوانسازی پوست صورت را با یک پیشنهاد شگفت‌انگیز تجربه کنید!

جوانسازی پوست صورت

با مطالعه این محتوا ضمن آشنایی با اهمیت پوست صورت و ۶ روش جوانسازی آن از یک پیشنهاد رد نشدنی شگفت‌انگیز هم برخوردار می‌شوید.

زیبایی و جوان ماندن پوست آرزوی همه ماست. این آرزو وقتی پر رنگ‌تر می‌شود که تغییرات و علائم پیری مثل افتادگی‌ پوست، لکه های قهوه‌ای و چین‌وچروک‌های ریز و ظریف را در صورت و اطراف چشم ببینیم .
این تصویر هر چند نشان دهنده روند طبیعی پوست است، اما طراوت و شادابی را از جسم و روح ما می‌گیرد.
آن موقع است که همه چیز برای ما تلخ می‌شود، از خاطرات شیرین گذشته گرفته تا حضور در جشن‌ها و شادی‌ها ، همه برای ما غم‌انگیز می‌شود .
راه‌های متنوعی برای پاکسازی و جوانسازی پوست وجود دارد که روند پیری پوست را کند می‌کند.

تا پایان این محتوا، همراه من باشید تا با ۶ روش ساده و مفید جوانسازی پوست صورت آشنا شوید، که با اجرای روش‌های جوانسازی، بدون شک پوستی زیبا و شفاف خواهید داشت.

جوانسازی پوست را جدی بگیرید؟

پیری زود رس، حاصل اشتباهات ما در سبک زندگی است که باید آن را جدی بگیریم. هر کسی در زندگی سبک و عادت‌های مخصوص به خودش را دارد. برخی سیگار می‌کشند، زیر آفتاب شدید کار می‌کنند، کم تحرک و از‌ نظر عاطفی حساس و زود رنج هستند، خواب و تغذیه کافی ندارند و نسبت به برخی مواد غذایی مفید برای بدن، احساس تنفر می‌کنند .
این سبک زندگی باعث می‌شود که علاوه بر بدن، پوست هم دچار پیری زود رس شود. یعنی اول لایه زیر تخریب می‌شود و در آخر، لایه‌های روی پوست از بین می‌روند.

۶روش برای جوانسازی پوست صورت

۱. تاثیر نورخورشید بر پوست صورت

طبق گفته محققان، نورخورشید، اولین عامل در پیری بدن و به ویژه پوست صورت هست و آسیب زیادی به سلول‌های پوست می‌رساند و باعث عوارضی مثل کک و مک ، خال و لکه‌های قهوه‌ای می‌شود و بصورت چروک خود را نشان می‌دهد .
توصیه می‌شود در ساعاتی از روز که نور خورشید مستقیم می‌تابد، ۱۰ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر حتی‌ الامکان از انجام فعالیت در زیر آفتاب خود داری کنیم و یا از کرم ضد آفتاب متناسب با پوست‌مان که حاوی اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم است، استفاده و از پوست مان مراقبت کنیم.

روش صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب

  • ۵ دقیقه تا نیم ساعت قبل از خروج از خانه از ضد آفتاب استفاده کنیم.
  • اگر روزانه با آب سر و کار داریم و مدام دست و صورت را می‌شوییم و موقع فعالیت زیاد عرق می‌کنیم هر ۲ تا ۳ ساعت دوباره از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم.
  • بعد از شنا هم حتما باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد.
  • با تغییر فصل، اشعه ماوراء بنفش همچنان می‌تابد‌، باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم.

۲. آیا سیگار باعث افتادگی پوست صورت می‌شود؟

سیگار هم اگر به یک عادت روزمره تبدیل شود، برای پوست خطرناک است. سیگار کشیدن خطوط نازک صورت، مثل اطراف چشم، دور لب و خطوط خنده را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کم‌کم این خطوط ظریف و زیبا را به خطوط عمیق تبدیل می‌کند و با ایجاد لکه‌های تیره و افتادگی پوست طراوت را از چهره ما حذف می‌کند .

برای جوانسازی پوست صورت چی بخوریم؟

برای جوانسازی پوست صورت چی بخوریم؟

۳. برای جوانسازی پوست صورت چی بخوریم؟

یکی دیگر از مراحل جوانسازی پوست صورت، داشتن برنامه غذایی سرشار از مواد مفید است که هم پوست را جوان و هم روند پیری بدن را کندتر می‌کند.
برخی دوست دارند پوست جوانی داشته باشند ولی علاقه‌ای به خوردن پروتئین‌ها ندارند و تخم مرغ ، گوشت، لبنیات، سویا و آجیل را از برنامه غذایی خود حذف می‌کنند. توصیه ما این است که برای داشتن پوست جوان و شاداب، باید تنفر از این غذاهای پروتئینی را کنار گذاشت .

۴. چگونه پوست را با خوردن سبزیجات جوانسازی کنید؟ 

پوست، به مرور زمان، برای حفظ جوانی‌اش، نیاز به کلاژن سازی دارد. سبزیجات و میوه را به دلیل  منبع غنی از ویتامین C، می‌توان در برنامه غذایی روزانه قرار داد .
همچنین مصرف سبزیجات تیره و برگ‌دار، موز، حبوبات، تخم مرغ که حاوی ویتامین B-9 هستند به جوانسازی پوست کمک می‌کند و باید با خوردن سبزیجات تیره غنی از این ویتامین، پوست را تقویت کنیم.
در برنامه غذایی مرکبات، گوجه و بادام را نباید فراموش کنیم و خوردن غذاهای مفید برای پوست، باید به یک عادت خوب در سبک زندگی مان قرار داده شود.

خوردن میوه و سبزیجات را به یک عادت همیشگی تبدیل کنیم

۵. جوانسازی پوست با برنامه استاندارد روزانه  

شاید برای افراد با وزن بالا، کاهش وزن، یک تصمیم عالی برای سلامتی باشد، اما این اقدام، باید با یک برنامه استاندارد انجام شود. نمی‌توان با یک روش اشتباه و بالا و پایین بردن وزن ، خودمان را لاغر کنیم .
این بالا و پایین بردن مداوم وزن و کم‌ خوری و در کنارش پر خوری‌های بدون برنامه، نشان از بی‌اراده‌گی ما در کاهش وزن و یک رژیم غذایی غیر اصولی دارد که علاوه بر افزایش چین‌و‌چروک باعث شل شدن و پیری زود رس پوست می‌شود.

.

۶. تاثیر استرس بر ‌پوست

اگر بیش از اندازه عاطفی باشیم، زود پیر می‌شویم. استرس و فشارهای عاطفی برسلول‌های پوست تاثیر منفی دارد.
اگر دارای چند شغل هستید و یا مشکلات و مسائل مختلف عاطفی، اجتماعی و اقتصادی و.. باعث افزایش استرس در شما می‌شود، باید بدانید که عدم کنترل و مدیریت این استرس‌ها باعث تخریب سلول‌ها ی پوست می‌شود و چین‌وچروک پوست، یکی از تاثیرات منفی استرس بر بدن است .
استرس، باعث ترشح هورمون‌های استروئید می‌شود و اگر استرس طولانی مدت، داشته باشیم؛ باعث ایجاد آکنه بر روی پوست می‌شود.
گاهی فشار استرس، فعالیت دستگاه ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث عفونت‌های پوستی می‌شود و بر ظاهر پوست تاثیر مخربی دارد.

در نتیجه:

پوست را بهتر بشناسیم، تا پوستی جوان، داشته باشیم، پوست، یک اندام کوچک و پنهان در بدن نیست که آن را نبینیم؛ این عضو با وزن ۲ تا ۳کیلو، تمام سطح بدن را گرفته‌است و علاوه بر نمای بدن بر زیبایی هم تاثیر می‌گذارد.
ضخامت پوست در نواحی مختلف بدن متفاوت است. اطراف چشم ۷ دهم و در کف پا، به ۴ میلیمترتا نیم سانتیمتر می‌رسد و کار اصلی آن محافظت از بدن و اندام‌های داخلی بدن است.
ما باید با توجه به وظایفی که پوست بر عهده دارد، بهتر از آن محافط کنیم؛ تا بدنی سالم و جذاب داشته باشیم .
همانطورکه رژیم غذایی سالم، خواب کافی، کاهش استرس ، ورزش و دوری از دخانیات خصوصا سیگار، بر جوانسازی پوست، موثر است، مراقبت‌های روزانه را فراموش نکنیم و از محصولات مراقبت کننده پوست استفاده کنیم تا با پوست شاداب، شادابی را تجربه کنیم .

پیشنهاد ویژه:

ما علاوه بر مرطوب کننده، شستشوی منظم پوست با محصولات سالم و استاندارد ، کرم ضد آفتاب و محصولات ضد پیری که برای جوانسازی پوست استفاده می‌کنیم ، لیزر لیفت سودا را پیشنهاد می‌کنیم. این ژل با نفوذ غیر تهاجمی به زیر لایه‌های پوست، باعث رطوبت رسانی شده و چربی‌های اضافه پوست را به مرور از بین می‌برد و باعث لیفت پوست می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول بر روی دکمه زیر کلیلک کنید.

 

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • دسترس پذیری
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه